Kerstborrel organiseren
Zo tegen het einde van het jaar staat een kerstborrel š organiseren voor het personeel op de planning. Je personeel verdient het om een knallende š„ kerstborrel te beleven. We vertellen je alles over het organiseren van een geweldige afsluiting van het jaar!
Kerstborrel bij jou op kantoor
Veel grote bedrijven gaan naar een externe locatie voor de kerstborrel. Maar jouw bedrijfspand is natuurlijk ook uitermate geschikt voor het organiseren van een kerstborrel en kan geheel omgetoverd worden tot een prachtige borrellocatie. Met entertainment, heerlijk eten en een sprankelend decor kun je jouw kantoor omtoveren tot een kerstpaleis.
Een kerstborrel organiseren op eigen bedrijfslocatie brengt een aantal voordelen met zich mee. Zo is er (als het goed is) voldoende parkeergelegenheid voor jouw personeel en is de locatie voor iedereen bekend. Daarnaast zijn er binnen de werkkostenregeling vele mogelijkheden waarbij de kosten voor het organiseren van dit kerstevenement fiscaal aftrekbaar zijn. Hierdoor sla je als ondernemer twee vliegen in Ć©Ć©n klap: je organiseert een knalfeest en je profiteert van de voordelen van de WKR!
Kerstborrel organiseren: de ingrediƫnten
Als evenementenbureau barsten wij van de creatieve ideeƫn voor het organiseren van een kerstborrel, voor bedrijven met een groot aantal werknemers. We willen een kerstborrel organiseren dat precies past bij de bedrijfscultuur van jouw organisatie. We gaan graag met je in gesprek over jouw bedrijf en het personeel.
Daarnaast willen we graag weten wat jouw wensen zijn voor tijdens de borrel: welke setting wil je creƫren? Wat zou je willen ten aanzien van het eten en drinken? En hoe zie je het entertainment voor je? Met al deze ingrediƫnten gaan onze eventmanagers aan de slag om een knallend kerstconcept voor je te bedenken! Ons doel? Een glimlach bij jouw gasten! Daar gaan we voor!
Alles voor een geslaagd kerstfeest
Jouw kerstborrel vul je natuurlijk in volledig naar eigen smaak. Bedenk ook dat de kerstborrel hƩt moment om is samen met jouw personeel terug te blikken op een geslaagd jaar, nieuwe doelen te introduceren en je uit te spreken over hoe dankbaar je bent voor iedereen die de organisatie steunt. Een speech is onmisbaar op jouw kerstborrel en is iets waar je als ondernemer wellicht al over na kunt denken.
Naast de speech zijn er nog een aantal zaken waar je, in de oriƫnterende fase van het organiseren van een kerstborrel, alvast over na kunt denken. Als evenementenbureau hebben wij jarenlange ervaring met het organiseren van dergelijke events. We willen je een paar tips geven. In de eerste plaats: begin op tijd want voor je het weet is het december. Maar als je dit leest ben je je al aan het oriƫnteren! Zet ook alvast een datum en tijdstip vast in de agenda van je medewerkers. Op deze manier zorg je ervoor dat niemand een dubbele afspraak maakt tijdens de kerstborrel. De derde tip die we je willen geven, denk eens na over een thema voor jouw kerstborrel. Een thema aan jouw evenement zorgt voor een groot verrassingselement bij jouw personeel en zorgt voor nog meer voor- Ʃn napret (gelukkig hebben we de foto's nog!).
Offerte aanvragen voor een onvergetelijk kerstborrel?
Onze evenementenmakers creƫren events waar nog lang over nagepraat wordt. Heb jij ook iets te vieren? Vraag een offerte aan via het formulier op deze pagina of bel ons via 010 300 78 09.