HUISSTIJL LANCERING | DLG

huisstijl-lancering-DLG-productpresentatie

Huisstijl lancering als primeur voor de medewerkers

In 2019 fuseerden Post-Kogeko, Visbeen en Daily Fresh Logistics tot Daily Logistics Group. Na een periode van geheime bijeenkomsten, stiekeme ritjes naar de drukker en vele productiemeetings was het dan eindelijk tijd voor de lancering. Op 18 januari 2020 presenteerden wij als primeur aan alle medewerkers het nieuwe logo en de merkbelofte in de Van Nellefabriek. Een complete verrassing voor de medewerkers. Ze dachten te komen voor een 1 jarig fusie feest, maar kwamen terecht in een heuse huisstijl lancering! 

Voetjes van de vloer

Doormiddel van een choreografie van danseressen werd de merkbelofte kenbaar gemaakt met daarop volgend de bekendmaking van het nieuwe logo in een lasershow. De trotsheid spatte van het podium af. De avond kon al niet meer stuk, maar De Corona's speelden het dak er nog verder van af. De zaal ging los, er werd genoten in de Silent Disco en heel veel op de foto gegaan in de VW Photo Booth. Een geslaagde lancering van een super stoer en waanzinnig logo!

Onze eventmanagers

Hoe hebben onze eventmanagers deze opdracht ervaren?

"In een woord geweldig! Wat hadden we een super leuk organisatiecomité vanuit DLG. Het klikte direct! We zijn trots, zo onwijs trots dat we hebben mogen bijdragen aan de lancering van dit super stoere logo. De komende jaren worden alle trailers aangepast naar het nieuwe logo. Kortom wanneer we op de snelweg rijden zullen we nog heel vaak terugdenken aan deze geweldige avond!" - Jolanda & Tim

Wat DLG over ons zegt

Marcus Post
Trade Line Manager

Wij zijn als 3 bedrijven gefuseerd naar 1 nieuw familie bedrijf. Raad & Daad heeft ons perfect geholpen met het feest. De weg ernaartoe verliep heel soepel met goede afstem momenten. Hele fijne en toffe samenwerking. Op naar het volgende feest!

Wij dromen van euforische gastenstaande ovatiesschaterend publiekonvergetelijke herinneringen